Vilkår
Vilkår for brug
Denne side og dens undersider indeholder de mest opdaterede politikker. I tilfælde af, at der er uoverensstemmelse med oplysninger skrevet andetsteds, skal denne side betragtes som den gældende politik.
Ved at besøge nioteas.com eller nio.ch (den
"websted"), accepterer du følgende vilkår
og tjenester.
Læs venligst disse vilkår og tjenester omhyggeligt, før du accepterer at være bundet af det samme. Hvis du ikke accepterer at være bundet af vilkårene & Tjenester, ikke tilgå eller bruge denne hjemmeside. Ved at bruge denne hjemmeside eller ved at afgive købsordrer ved hjælp af hjemmesiden, accepterer du at overholde de heri anførte vilkår og betingelser. Kun ved accept af vilkårene heri, vil du være berettiget til at afgive elektroniske ordrer. Enhver overtrædelse af vilkårene vil resultere i lukning af din konto.
Forsendelsespriser
Fragt er gratis for ethvert køb på hjemmesiden.
Forsendelsesmetoder Vores produkter sendes udelukkende via Japans postvæsen, Japan Post, som samarbejder med postvæsenet i dit land om at levere dine varer. Normal leveringstid er 8-10 dage. Ordresporing leveres, hvis det anmodes om det. Sørg for at vælge 1 af de 3 forsendelsesmetoder, der inkluderer sporing, hvis du vil have mulighed for at spore din pakke. Hvis leveringstiden overstiger 14 dage, bedes du kontakte os for at kontakte de regionale posttjenester.
Forarbejdning
Behandling af ordrer kræver generelt 1-2 hverdage (mandag til fredag). En meddelelse vil blive sendt til dig, når din vare er afsendt.
Best by-datoer Vi garanterer, at alle fødevarer bliver afsendt med mindst to måneder tilbage før dens bedste dato. Undtagelser er noteret på de specifikke produktsider. I nogle tilfælde kan en vare sendes uden en Best by-dato. Når en vare har en fejlagtig best by-dato, erstatter vi varen efter vores skøn.
INCOTERMS: Gratis Carrier (FCA)
Manglende levering, tab af forsendelse
Nioteas sender produkter i henhold til Incoterms Free Carrier (FCA). Et sporingsnummer er altid tilgængeligt for forsendelsen. Vi vil forsøge at hjælpe dig med at finde pakken i tilfælde af tab. På detailordrer sender vi pakken igen, efter at forsikringskravet er blevet behandlet. I tilfælde af manglende levering på grund af manglende modtagelse af forsendelse, sender vi ordren igen, efter at den er returneret til os (det tager ca. 3 måneder), uden beregning.
Skader på forsendelsen
I tilfælde af skade på en forsendelse bedes du kontakte os med det samme, og vi vil forsøge at rette op på situationen efter bedste evne. Fotografisk bevis er påkrævet, og skal indsendes til os på info@nio.ch inden for 7 dage efter ankomst. Tag venligst billeder med det samme ved ankomsten, hvis du mener, at der er noget galt med forsendelsen.
Returneringer og tilbagebetalinger
Generelt er alle salg på denne hjemmeside endelige. Vi kan dog acceptere returnering og/eller refusion fra sag til sag, hvis din pakke er ankommet beskadiget eller defekt på en eller anden måde. Sørg for at tage fotografisk bevis og kontakt os med det samme.
I tilfælde af en refusion vil du få refunderet værdien af din vare (eksklusive forsendelse) minus eventuelle rabatter på ordren, uanset om den blev brugt specifikt til den vare, der refunderes. (Hvis f.eks. 2 varer af 10 USD købes med 5 USD rabat på én vare, og den ikke-rabattede vare ankommer defekt, vil du blive refunderet 7,50 USD).
told- og importafgifter
Bemærk venligst, at toldreglerne varierer fra land til land, og embedsmænd i forskellige lande kan inspicere din forsendelse, herunder påtrængende inspektion (åbning af din pakke). Hverken Nioteas eller dets partnere kan garantere nogen metode til at forhindre dette i at ske.
Vi er heller ikke i stand til at markere varer som "gaver", da dette både er ulovligt og ikke har nogen betydning for, om en pakke er eller ikke er synet. Du er ansvarlig for eventuelle importafgifter eller andre afgifter, der måtte blive opkrævet af told- og postvæsenet i dit land. Når vi rapporterer toldværdi, rapporteres værdien af hvert produkt eksklusive den samlede værdi af rabatter for ordren.
Betaling
Kunder skal betale prisen via de af os udpegede betalingstjenester.
Opsigelse af aftaler og tilbagebetalingspolitik
Både kunderne og vi har ret til at opsige enhver serviceaftale uanset årsag, herunder afslutning af tjenester, der allerede er i gang. Der tilbydes ingen refusion, hvis en service anses for at være påbegyndt og for alle formål er i gang. Eventuelle penge, der er blevet betalt til os, som udgør betaling i forbindelse med levering af ubrugte tjenester, refunderes.
Vi forventer, at kunderne handler i god tro, herunder undgår misbrug af kampagnetilbud, henvisninger osv. ved at oprette flere konti eller andre utilsigtede måder at bruge denne hjemmeside på.
Ændringer af webstedets vilkår for brug
Vi kan til enhver tid revidere disse vilkår for brug for deres websted uden varsel. Ved at bruge dette websted accepterer du at være bundet af den på det tidspunkt aktuelle version af disse vilkår og tjenester.
Gældende lov
Betingelserne er underlagt schweizisk lov. I tilfælde af enhver tvist vedrørende vilkårene, påhviler den eksklusive og primære jurisdiktion distriktslovgivningen, Zürich, Schweiz. Sidst revideret: 20. april 2018
Dit samtykke til vores privatlivspolitik
Ved at bruge vores websted, giver du dit samtykke til vores websteds privatlivspolitik.
Kontakt os
Hvis der er spørgsmål vedrørende vores politikker, kan du kontakte os ved at skrive til info@nio.ch. Dette websted er dedikeret til at implementere en sikker og sikker browsing- og shoppingoplevelse. Til dette formål har vi outsourcet vores faktureringsfunktioner til PayPal og Stripe Payments, hvilket giver os mulighed for at undgå at indsamle følsomme kreditkortdata fra kunder. Med over 150 millioner brugere på verdensplan er PayPal og Stripe verdens førende online betalingsbehandlingstjenester, der tilbyder langt flere sikkerhedsfunktioner, end vi nogensinde kunne tilbyde os selv.
Pas på phishing
UDDEL ALDRIG DIN ADGANGSKODE ELLER KREDITKORTOPLYSNINGER PÅ EMAIL!!
Vi opfordrer dig til at være opmærksom på svindel og phishing (hvor folk udgiver sig for at være PayPal eller andre legitime virksomheder for at narre dig til at give personlige oplysninger). En generel regel for at undgå at blive fanget af disse svindelnumre: UDGIV ALDRIG DIN ADGANGSKODE ELLER KREDITKORT INFORMATION PÅ EMAIL!! Vi vil aldrig bede om din adgangskode eller dine kreditkortoplysninger på denne måde.
Vores privatlivspolitik
Fortrolighedserklæring
Vi er forpligtet til at beskytte dit privatliv. Autoriserede medarbejdere i virksomheden bruger kun oplysninger indsamlet fra individuelle kunder på et behov for at vide-basis. Vi gennemgår løbende vores systemer og data for at sikre den bedst mulige service til vores kunder. Vi vil ikke sælge, dele eller udleje dine personlige oplysninger til nogen tredjepart. Eventuelle e-mails sendt af os vil kun være i forbindelse med levering af aftalte tjenester og produkter. Opdateringer vedrørende nyheder, produktinfo og kampagner kan sendes fra tid til anden og kan til enhver tid deaktiveres
ved at afmelde.
Hvilke oplysninger indsamler vi?
Vi indsamler oplysninger fra dig, når du registrerer dig på vores side, afgiver en ordre, abonnerer på vores nyhedsbrev, besvarer en undersøgelse eller udfylder en formular. Når du bestiller eller registrerer dig på vores side, alt efter hvad der er relevant, kan du blive bedt om at indtaste dit: navn, e-mailadresse, postadresse eller telefonnummer til forsendelsesformål. Du kan dog besøge vores side anonymt.
Hvad bruger vi dine oplysninger til?
Enhver af de oplysninger, vi indsamler fra dig, kan bruges på en af følgende måder:
For at tilpasse din oplevelse (dine oplysninger hjælper os til bedre at reagere på din
individuelle behov)
For at forbedre vores websted (vi stræber løbende efter at forbedre vores webstedstilbud baseret på de oplysninger og feedback, vi modtager fra dig)
For at forbedre kundeservice (dine oplysninger hjælper os med at reagere mere effektivt på dine kundeserviceanmodninger og supportbehov)
At behandle transaktioner
Dine oplysninger, uanset om de er offentlige eller private, vil ikke blive solgt, udvekslet, overført eller givet til nogen anden virksomhed af nogen som helst grund, uden dit samtykke, bortset fra det udtrykkelige formål at levere det købte produkt eller den ønskede service.
For at administrere en konkurrence, promovering, undersøgelse eller anden sidefunktion
At sende periodiske e-mails
Den e-mailadresse, du angiver, kan blive brugt til at sende dig oplysninger, svare på
forespørgsler og/eller andre forespørgsler eller spørgsmål.
Bemærk: Hvis du på noget tidspunkt ønsker at afmelde modtagelse af fremtidige e-mails, inkluderer vi detaljerede afmeldingsinstruktioner nederst i hver e-mail.
Hvordan beskytter vi dine oplysninger?
Vi implementerer en række sikkerhedsforanstaltninger for at opretholde din personlige sikkerhed
oplysninger, når du afgiver en ordre eller indtaster, indsender eller får adgang til dine personlige oplysninger. Efter en transaktion vil dine private oplysninger (kreditkort, cpr-numre, økonomi osv.) ikke blive gemt på vores servere.
Bruger vi cookies?
Cookies er små filer, som et websted eller dets tjenesteudbyder overfører til din computers harddisk gennem din webbrowser (hvis du tillader det), som gør det muligt for webstederne eller tjenesteudbydernes systemer at genkende din browser og fange og huske visse oplysninger. Vi bruger cookies, sporingspixel og andre sporingsteknologier til at hjælpe os med at huske og behandle varerne i din indkøbskurv og kompilere samlede data om webstedstrafik og webstedsinteraktion, så vi kan tilbyde bedre webstedsoplevelser og værktøjer i fremtiden. Vi kan indgå kontrakter med tredjepartstjenesteudbydere for at hjælpe os med at forstå vores besøgende bedre. Disse tjenesteudbydere har ikke tilladelse til at bruge de oplysninger, der er indsamlet på vores vegne, undtagen for at hjælpe os med at udføre og forbedre vores forretning. Hvis du foretrækker det, kan du vælge at
få din computer til at advare dig, hver gang der sendes en cookie, eller du kan vælge at slå alle cookies fra via dine browserindstillinger. Som de fleste websteder, hvis du slår dine cookies fra, fungerer nogle af vores tjenester muligvis ikke korrekt.
Videregiver vi nogen information til udefra
fester?
Vi hverken sælger, handler eller på anden måde overfører dine personligt identificerbare oplysninger til eksterne parter. Dette omfatter ikke betroede tredjeparter, som hjælper os med at drive vores hjemmeside, drive vores forretning eller servicere dig, så længe disse parter er enige om at holde disse oplysninger fortrolige. Vi kan også frigive dine oplysninger, når vi mener, at frigivelse er passende for at overholde loven, håndhæve vores webstedspolitikker eller beskytte vores eller andres rettigheder, ejendom eller sikkerhed. Imidlertid,
ikke-personligt identificerbare besøgsoplysninger kan gives til andre parter til markedsføring, annoncering eller anden brug.
Overholdelse af Childrens Online Privacy Protection Act
Vi er i overensstemmelse med kravene i COPPA (Childrens Online Privacy Protection Act), vi indsamler ingen oplysninger fra nogen under 13 år. Vores hjemmeside, produkter og tjenester er alle rettet til personer, der er mindst 13 år eller ældre.
Privatlivsrettigheder som EU-borger
I henhold til EU's GDPR (General Data Protection Regulation) har EU-borgere ret til at anmode om adgang til eller overførsel af deres personlige data, til at anmode om rettelse og sletning og afvise direkte markedsføring. Hvis du har brug for at udøve nogen af disse rettigheder, bedes du kontakte os på info@nio.ch
Kun online privatlivspolitik
Denne online privatlivspolitik gælder kun for information indsamlet via vores hjemmeside og ikke for information indsamlet offline.
Forsendelse
Nio Teas afsendes over hele verden direkte fra Tokyo, Japan
Forsendelsespriser
Vores forsendelsesgebyrer er de samme i hele verden.
GRATIS international forsendelse på alle ordrer. Ekspresforsendelse kan tilføjes til følgende priser.
|
50 g |
21,50 USD |
|
|
|
100 g |
20,50 USD |
|
|
|
150 g |
20,00 USD |
|
|
|
200 g |
19,00 USD |
|
|
|
250 g |
17,50 USD |
|
|
|
300 g |
17,60 USD |
|
|
|
350 g |
16,00 USD |
|
|
|
400g+ |
15,00 USD |
|
|
|
|
|
|
|
Leveringstid
Når du har bestilt, vil varerne normalt nå dig inden for 7 til 12 dage fra Tokyo, Japan. Leveringstiden er forskellig for hver destination, afhængigt af postvæsenet og toldforholdene i hvert land.
I det sjældne tilfælde, hvor toldmyndighederne kontrollerer forsendelsen, vil pakken sandsynligvis have brug for en ekstra uge for at nå frem til sin destination. Bemærk også, at postleveringsservice er især overbelastede på slutningen af året omkring jul og nytår.
Derfor kan vi ikke vide præcis, hvilken dato varen vil blive leveret. Afgiv venligst din ordre rettidigt for at tillade leveringstid.
Ekspres forsendelse
- Express International Delivery har en hurtigere, mere præcis tidsplan og er sporbar (pakkeplacering spores). Det koster ekstra penge afhængig af vægten (mindre pakker er dyrere) og leveringstiden er normalt 4 til 8 dage (*).
Dette er også en god mulighed for gaver, især i løbet af travl vinterferie når international forsendelse bliver overbelastet. For at vælge denne Express International Delivery-mulighed skal du markere afkrydsningsfeltet på betalingssiden.
Se din bekræftelsesmail for at spore din pakke. Hvis du har valgt en forsendelsesmulighed, der inkluderer sporing, skal du have et sporingsnummer. Hvis du ikke kan finde dit sporingsnummer, bedes du kontakte os via e-mail eller sociale medier, og vi vil give dig et.
(*) Leveringstiden er forskellig for hver destination, afhængigt af postvæsenet og toldforholdene i hvert land. Bemærk venligst, at vi ikke kan garantere leveringstidspunkt eller nøjagtig leveringsdato.
Forsinket levering af luftpost på grund af COVID-19
Pakker sendes fra Nio Teas til hvor som helst i verden, undtagen USA, Canada, Storbritannien, Tyskland og et par andre lande maj blive væsentligt forsinket på grund af et betydeligt fald i antallet af internationale flyselskabers flyvninger, som følge af COVID-19 (Coronavirus) rejsebegrænsninger. Kun ekspres international levering til lande nedenfor følger næsten normale leveringstider.
Vi anbefaler stærkt, at du vælger ekspresmuligheden, som er hurtig og sporbar. Eller du ønsker måske at bestille efter COVID-19-krisen er faldet til ro, og forholdene vender tilbage til det normale.
Vi, Nio Teas samarbejder tæt med Japan Post for at få detaljerede oplysninger.
Seneste flyvestatus (pr. 31. marts)
- 〇: Næsten normal leveringstid, dog er der nogle forsinkelser.
- △: Betydeligt forsinket, selvom flyvninger ikke er stoppet.
- ×: Stoppet fly
|
Flyrejser (på vej til) |
Express |
Standard |
|
USA |
○ |
△ |
|
Canada |
○ |
△ |
|
Australien |
× |
× |
|
Storbritannien |
○ |
△ |
|
Schweiz |
× |
× |
|
Italien |
× |
× |
|
Tyskland |
○ |
△ |
|
Singapore |
○ |
× |
|
Frankrig |
× |
× |
|
Spanien |
× |
× |
|
Norge |
× |
× |
|
New Zealand |
× |
× |
|
Israel |
× |
× |
|
Rusland |
× |
× |
|
Holland |
× |
× |
|
Hong Kong |
○ |
△ |
|
Sverige |
× |
× |
|
Danmark |
× |
× |
|
Belgien |
× |
× |
|
Tjekkiet |
× |
× |
|
UAE |
× |
× |
|
Finland |
○ |
○ |
|
Østrig |
× |
× |
|
Thailand |
○ |
△ |
|
Ungarn |
× |
× |
|
Irland |
× |
× |
|
Bulgarien |
× |
× |
|
Ukraine |
× |
× |
|
Indien |
× |
× |
|
Rumænien |
× |
× |
Told og afgifter
Toldafgifterne varierer afhængigt af dit land. Hvis du skal betale told, skal du betale tolden, når du modtager din ordre.
- Toldsatser på teblade
- USA --- ingen told
- Canada --- ingen pligt
- Australien --- ingen pligt
- Storbritannien --- ingen told op til 32 pund (3,2 % over 32 pund)
- Den Europæiske Union --- ingen told op til 45 Euro (3,2 % over 45 Euro)
- Forenede Arabiske Emirater --- ingen pligt
- Brasilien --- ingen told op til 50 US dollar (10 % over 50 US dollar)
- Russisk Føderation --- ingen told op til 5.000 US dollar (20 % over 5.000 US dollar)
- Singapore --- ingen pligt
- Taiwan --- ingen told op til 300TW dollar (19,4% over 300TW dollar)
- Kina --- ingen told op til 1.000 Yuan (15 % over 1.000 Yuan)
- Republikken Korea --- ingen told op til 100.000 Won (513,6 % over 100.000 Won)
- Kun få lande forbyder import af teblade
- Nigeria
- Colombia
- Sri Lanka
Andre afgifter end told, for eksempel moms (Value-Added Tax), kan eventuelt pålægges, når du modtager pakken (især i EU-regionen). Det afhænger af hvert lands regulering, ordreindhold, ordrebeløb eller hver enkelt omstændighed. Vi opkræver ingen afgifter ved din ordrebetaling. Og vi er ikke i stand til at bære noget ansvar for skattespørgsmål. For flere detaljer om, hvilke skatter der kan kræves i dit land, bedes du kontakte skatte- eller toldmyndighederne i dit land.
Pakning
Vi pakker vores pakker så enkelt som muligt, samtidig med at vi er godt beskyttet under leveringen. Den enkle indpakning sparer også på internationale forsendelsesomkostninger og giver vores kunder den lavest mulige pris for høj kvalitet te. Vi bruger dog ekstra polstring og indpakning, når det er relevant, for at sikre sikkerheden af vores te.
Dit samtykke
Ved at bruge vores websted, giver du dit samtykke til vores websteds privatlivspolitik.
Ændringer i vores privatlivspolitik
Hvis vi beslutter at ændre vores privatlivspolitik, vil vi offentliggøre disse ændringer på denne side, sende en e-mail med besked om eventuelle ændringer og/eller opdatere ændringsdatoen for privatlivspolitikken nedenfor.
Kontakt os
Hvis der er spørgsmål vedrørende vores politikker, kan du kontakte os via e-mail: info@nio.ch Dette websted er dedikeret til at implementere en sikker og sikker browsing- og shoppingoplevelse. Til dette formål har vi outsourcet vores faktureringsfunktioner til PayPal og Stripe Payments, hvilket giver os mulighed for at undgå at indsamle følsomme kreditkortdata fra kunder. Med over 150 millioner brugere verden over er PayPal og Stripe en af verdens førende online betalingsbehandlingstjenester, der tilbyder langt flere sikkerhedsfunktioner, end vi nogensinde kunne tilbyde os selv.
Virksomhedsoplysninger:
Adresse:
Nio Teas GmbH
Schanzackerstrasse 34
CH-8006 Zürich
Kontakt os:
info@nioteas.com